返左成個星期,今日終於放假’*好開心 12點醒左打俾啊文,其實本來想再訓耐d,不過諗諗下都係唔好”* 宜家放假既時間好珍貴,哈 之後係屋企整下野,玩下電腦,2點幾出門口去大興扲錢”*哈 之後去左碼頭搵啊文,哈...有海睇,我鐘意,對住個海真係好舒服 之後陪啊文做埋d野,就係1齊搭車去市中心,我去買con再等佢放工 自己行街既感覺真係不太好,好彩唔係要好耐”* 之後我地就行左食飯行街...哈”*12點回家