今日12點起身打俾啊文唔通,怪怪的”*
之後啊文打番黎,原來佢今日係新圍返工,咁近都唔call我”*
唔記得><’咁都唔記得就正明我係你心入面有幾重要啦,係咪?
之後去左大快活陪啊文食lunch,今日真係唔多想食野”*
唔知係咪因為今日落雨既關係心情總係唔太好”*悶悶不樂
平時覺得10個鐘好快過,好好玩!今日就岩岩相反...
可能琴日夜訓,今日成日都好累死下死下咁...
下晏店長叫左我出去有野同我傾,嚇死我仲以為鬧我,做錯野
點知係讚我,俾佢知道我琴日sell左4套野今日又3套”*
哈,邊個咁好講俾店長知呢?
店長同我講有人做左成個月1套野都未sell出過,話我好叻女,哈
仲叫我俾心機,話睇好我實有得升上去”*
不過其實我知自己係咩料既,sell到咁多野係
因為自己既少少努力加大大既好彩姐,真係無諗過要升到上去”*
我只係讀到中4,要升都唔夠資格啦’*
過左陣啊英走左,mini又讚我”*其實我真係好彩嫁咋.
你地唔好睇好我,sell野我真係唔叻,我唔係無信心,
係叻唔叻自己真係知嫁嗎!
到夜晚就大鑊喇,我綠親隻手,紅晒,痛到我即喊,真樣衰呢
110度既涼茶,真係好可怕><’
今日啊lily,啊ka唔係到,咩都係我做晒,報表又係我,整布又係我,
洗野又係我’*有個人成日都係到唔做野,真係有d睇唔過眼”*
嗚,啊lily,啊ka好掛住你2個!!
宜家我要去訓覺喇,超級累.....zzzzzzzzzzz
(今日啊敏係咁問我係咪唔舒服,係咪胃痛,其實我真係無咩事,
不過好開心,估唔到你咁關心我,我地識左只係十幾日,
有你地班同事咁關心我,有時都變無事啦”*)
|