今日放假,2點起身,本身諗住同啊文去睇方力申”* 其實星期6有得放假真係好難得嫁...可惜,我地最後都無出到街’* ><”無得睇方力申,遲d希望有人會俾我睇番啦... 之後4點幾就同左bobo,monkey出荃灣,1去到就食野... 食玩就入左機鋪,1玩就玩到8點,玩得好攪笑.哈 玩玩下精豪又黎左,之後就陪佢食野...食完影貼紙相再行街! 行到10點半monkey同精豪走了,我同bobo就行多1陣”* 11點搭車,之後係市中心落車搵啊文”* 係市中心行番良景,傾計...3點回家!