今日11點半啊文打黎叫我起身”*哈,你真好
之後整野,沖涼,洗頭...同啊文去大快活食飯,
之後啊文陪我搭車返公司,去到兆康仲有時間,行多個圈先返入公司
正諗住行番公司個時,見到啊輝同啊琳,哈哈...啊琳,好衰的.笑我
之後工作,過左個幾鐘又見啊文1眼咁多...哈
之後同啊琳2個人食lunch,係咁傾計.原來我地都幾fd喎!
夜晚收到啊ling sms,佢話佢聽日返e...o shit
不過今日返工都好開心,時間都好快過,係咁同keran玩,仲係咁食野
今日我食左栗米,茶葉旦,燒賣,麵包,朱古力.....哈,不段係咁買野食買野飲(肥死)
不過今日啊英改晒d時間表,下個月本來有9日假的我,得番5日(成日都改時間表,衰到死)
好驚陪唔到啊文過生日...><”嗚,唔好咁對我好喎!
|