今日又放假喇”*哈...係成個3月既最後1日假
4月就慘喇,得5日假,要加油喇”*
今日11點幾醒左打俾啊文,佢係天水圍工作中,
講左1陣收線訓番,訓到2點幾啊文打黎先起身”*
之後就落左樓下食野,哈哈...俾啊文笑死我,真係傻佬黎!
食完我地去左柏麗機鋪搵yip同yip的朋友”*
之後yip叫我出去陪佢,我地就出左去夾糖食...
之後啊文要番公司,我就陪yip去食野”*食完回家
在家無所事事,睇e神,好無聊><”唔想shine左1日假
9點出左去搵啊文傾計,食野.哈,12點幾回家”*
今日你陪到我咁夜,聽日要早d訓呀”*︿︿
|