今天上班,1番到去就聽到好多野,笑死我”*哈哈 之後見到啊文1眼咁多,諗住出去搵佢...點知已經見佢行到好遠 腳長係唔同d,行得咁快既><” lunch打番俾啊文,哈...佢岩岩做完野,fit,可以1齊食lunch 食完返去,又係1路玩1路工作,時間好快又到12點可以下班”* 今日仲見到啊源2次.哈...同佢講左陣!