今日放假,本來可以好好地訓1大覺”*
但唔知點解就係e日個電話就由7點開始不段地響,你地真係識玩野
10點收到啊be電話,佢真係俾人抄左><”唔係掛
知道左之後感覺真係好恐怖,下1個唔會係我掛?
本來可以5個1齊去朗屏,宜家又少左1個,真係好驚!
訓到2點幾,不過都係好似無訓過咁...勁累
之後整野出門口陪bobo搵工,bobo加油加油.希望你快d成功吧”*
之後我地去左探寶寶,我同bobo係到玩野,哈哈哈...
不過過左陣寶寶個老板返左黎無得玩,啊文放工黎左”*
我地3人去左打機,唔好玩的,都係上次係荃灣好玩好多’*
不過同bobo2個人都去到21”*算係咁...哈
之後送bobo搭車,去左啊文家姐屋企,真係多左隻大狗,
1入去個刻嚇死我.哈哈...不過原來隻狗真係好乖!
過左陣我地走了,仲見到小小,失望見唔到佢男友tim”*
傾左陣,食埋野就回家...返到屋企差唔多11點喇”*好累好累
係時候訓覺,因為聽日返6點9,要5點30起身...zzzzzzz
|