><”訓得個個幾鐘就俾隻蚊整醒左,1路都訓唔番”*頂 1陣10個鐘都唔知點崖,死緊都似! (特然覺得寫日記,真係幾重要... 因為宜家要返工,日日訓醒就返工,放工就訓覺,時間都係無咩”* 同到朋友傾計既時間就更少, 我想知你地e排點都係睇你地日記先知, 相反地我都要寫俾你地睇”* 希望你地都會日日寫啦,哈)