今日返6點9,不過我遲左起身,但都係7點前返到”*哈.好彩 今日已經係第3日返早喇,不過今日拍住mini同啊ka...好好玩,係咁食野飲野! 同啊英完全係2個世界><”不過返早真係好累好辛苦好多野做,但咁樣我都可以去街.原來世界真係無不勞已鑊架’*