今日我遲左打卡時間係06:59:59...哈,差1秒就遲到,我真係好好彩! 返到去就工作,今日出糧”*嘰嘰嘰 之後mini去左茶樓買點心俾我地食,哈,食到我地好飽! 2點幾就食lunch,食完返去d高層黎晒,要拍戲! 好快5點諗住放工,點知啊英叫我幫下手留低...不過我約左屋企人食飯 所以只係留到6點就走左喇,之後去市中心搵佢地,行左1陣就去左安定食泰國野”* 好好味.哈...好耐都未食過喇,食完我就回家,訓覺”*