今日返6點9,6點3先起身即時整野仆出門口.搭車時見到啊ka”*
返到去工作,無啦啦見到啊文.哈.傻的”以為自己眼花
之後都係工作工作,過左陣買野食,食完去左銀行”*
返到去好頭暈,之後佢地叫我飲涼茶,點知飲完仲暈”*
攪到我死下死下,呃我既...><”個時好掛住屋企,好彩過左陣好番d姐’*
唔係我剎左佢地,嘰嘰嘰
今日1點幾先黎貨,好彩我汁得快”2點有得食lunch,約左啊文’*
啊ka唔想同啊英啊敏食,所以我地3個人食.哈
今日收到消息話我唔洗過朗屏”*正...不過聽日開始要番夜!又無時間出街喇”*
今日我仲見到崔文斌tim呀”*哈
|