今天又開始返夜喇”*不過今日啊英補番個鐘俾我所以返3點!
同啊文1齊搭車返公司,哈...
返到去無耐就食lunch,食完就開始工作,悶死
不過bobo黎左探我”*過左陣無啦啦又勁暈,好彩公司有野茶”*
啊英叫我走,不過我無走到...我ed強壯嫁嗎,小小事就走,咪好唔得閒!
我唔會中計既,之後啊英俾我入去休息仲請我食野tim.哈
9:00啊英走左,時間就特然過得好快...過咁快就放工
放工時諗住同啊ka行去搭車,點知見到啊文”*哈.真係以為自己眼花
你好傻呀”不過我鐘意.哈...點解你可以咁好嫁呢!
|