今日放假.諗住可以訓耐d,點知唔舒服1早就醒左>.<”玩野!
12:00點起身整野出街.點知3:00先去到尖咀!
之後行左陣去左食野,食完野再行海港城個銀包就出晒血><’
不過算啦,好耐都無咁樣買過野喇”*
之後去左食許留山.哈...做鴻福堂去食許留山,10分25
8點幾搭車回家,今日搭車時係咁諗野諗野...落車時諗住快d返屋企打日記”*
點知去到屋企門口,有隻勁大隻既物體左係我頭頂飛過...嚇死我.即刻落街.唔敢返屋企
行左陣打俾啊文...佢同寶寶黎左救我,真感動,原來個隻係白鴿黎><”死人h5n1
之後我地送番寶寶返家,傾左陣就返屋企><”
e2日真係覺得你對我好好,多謝.我會珍惜!
|