今日要去元朗開會,本來諗住7:30起身,點知啊瞿生唔記得左.好彩我有cherry”哈哈
之後係健生等埋啊嘉,再係siu kong join埋啊君,碧蓮,gigi仲係元朗join埋mini先去開會”*
哈哈,開會時係咁同啊ling玩,笑到我死死下”*食個到d早餐,杯芒果蘋果汁勁難飲><”
10點幾開完會,就同左啊ka行街,去左書局留連左好耐”得閒睇下書真係幾好!
11點幾打埋張太點知佢仲未開鋪,頂...11:53先扲得票.扲完即刻去扲埋錢”之後太熱既關係返左屋企
係屋企hea左1陣就要返工喇”(係屋企好想訓晏覺,訓晏覺好舒服)
1返到公司,又同啊ka發神經><”佢話我唔聽佢電話.哈
到左3點幾食lunch,本來諗住同啊文食,不過佢要工作,唔打緊啦,男孩子工作緊要d”*
食完返去過左陣,返a既放工...得番4個.勁忙碌.哈...最好笑係個個都忙到講錯晒d野
我同個客講左粟米5蚊6粒,笑到佢地死下死下,啊ka整凍d野又講左整熱.熱鑪cherry講左雪櫃”*
哈,今日個個都痴晒線,係咁笑係咁笑,到放工個刻都仲有野笑緊...哈”*
我仲發現siu kong好多傻仔.哈哈”*
之後啊文黎左接我放工,但見左佢1眼講左幾句野之後...我同佢又要分開,係良景等.玩野.哈
傾左陣,又回家”*好累...訓覺...
(今日你做咩會黎接我既?哈.e幾日你訓得好少.聽日要訓多d呀”*知無)
|