今日係...啊文生日”* 我地去左赤柱,之後去左尖沙咀 哈,睇到2個好唔同既海.2個海都好靚 今日係我第1次去赤柱,原來赤柱是這樣的”* 仲去左間(好正)既鋪頭食野><’真係好正 之後去4左尖沙咀, 啊文打機,好多人同佢打,雖然我唔識,不過睇落好似真係幾勁.哈 今日我仲第1次收真既花.感覺好奇怪呢.形容唔到.哈 唔通今日係我生日?嘰嘰嘰 唔知你鐘唔鐘意今年的15號,仲有仲有...我份禮物呢?哈 希望你每個生日我都可以陪住你吧!