今日返6點9,撞到啊泰,傾左1陣’* 今日好忙.好快就5點放工,寶姐.敏姐黎左接我放工.話去bbq”* 其實好累,不過...都係去左”* 不過去到我燒左幾粒野食,睇睇下電視就訓著左... 到訓醒既時侯佢地已經差唔多燒完,佢地話唔敢叫醒我><” 之後以為無人陪我食野返左屋企,點知過左陣啊文黎左陪我食野.哈