今日返2點,哈...時間岩岩好2:00’好彩姐,我唔可以再咁難訓”*
之後同左啊敏啊嘉食lunch,餐廳個啊姐問我地係咪發生左大件事”*
話我地個樣個個都好唔開心.哈...傻的
之後都無咩特別,都係工作工作,夜晚4個人收夜,4個都去左優之良品買野食
之後就好似開大食會咁,不段係到食食食”收工時扲左粟米,燒賣同野食
攪到放工時好多野扲好重”
不過好彩啊文無啦啦扲左接我,仲買左野俾我食”e個男友真好.嘰嘰嘰
(今日搭車返工時熄左自己的電話,特然好想靜下,
放工開返電話,點知收到啊文的SMS...哈,個刻真的很開心)
|