今日又係返2點,不過我又訓番1點啊文打黎叫我起身,我先識起身”*
即該沖涼,洗頭”出門口...又同啊ka同車,呵
之後過左陣去左元朗扲貨,差唔多日日都搭西鐵扲貨,遊下車河,ilike
返到黎食lunch,行去餐飲時見到小小同佢男友.
之後啊文打黎,啊ka搶左我個電話,俾佢扲左成晚”*
哈,因為佢唔底得有人打俾我,笑死我”*10點幾先返俾我,e個啊婆真衰><”
之後即刻sd番sms俾啊文,點知俾佢串,唉,真可憐
之後就1路係入面洗野洗野,哈...佢地話我洗得好快,緊啦,我e個乖女做慣家務嫁嗎!
放工見到啊文send左sms打番俾佢,佢話你良景接我,哈
之後傾左陣.回家佢話佢同佢爸爸今日見到我返工><”點解我1d都見唔到既?
人總想擁有東西.要是代價高.愈令心中牽繫
|