今天7點就醒左,好精神,之後打俾啊文”*佢仲未返工”*
之後係屋企hea左陣,等啊文返完公司去食早餐,哈...好好味
好耐無食過m記早餐喇!
之後啊文返工,我就返屋企訓多陣,之後返工”*
搭車時發現自己無扲電話,心諗死緊,我仲約左啊文食lunch,
不過我已經無時間返屋企扲番,返到公司係咁打番屋企點知都係唔通
之後我已經好努力咁記同諗,但可惜我既記憶體太過差”*
係咁俾人話我無心肝,真的很內疚,對唔住!
但我都唔知可以點做,我已經不段地打番屋企,不過都係唔通><”
過左陣啊敏叫我去朗屏扲貨,去到朗屏gigi接我”*哈
之後見到朗屏有個女仔好熟口面,傾左陣,原來佢係olee個啊妹”*
哈,唔怪得啦...返黎個時去到天水園站,肥寶同佢男友上車”
哈,佢地話正諗住去搵我,話琴日搵我唔到.
之後返到siu hong見到個鐘3點9”*
即刻出去siu hong搵搵搵,可惜我搵唔到”*
4點15放lunch><”同cherry2個人食,傾計!
放工即刻仆番屋企打俾啊文,原來佢去左接我><”
最後係屋企樓下等”*今日真的很對唔住><”我以後1定會記得架!
|