今天返工.差d遲到,13:59:45”*
過左陣又去朗屏.日日都去咁制”*gigi同lingling出晒黎接我,笑死我
返到黎過左陣放lunch同啊文食.哈...今天終於可以同你食喇’*
返到去唔夠幾分鐘啊jack黎左,我地又要扮晒野!
之後都係工作工作,啊菜同馮寶分別黎左探我...哈!
9點幾俾個死tb鬧,好在啊敏係到姐><”
都唔關我咩事,無啦啦鬧我...收錢的唔係我呀,雖然係瘀左d但記錯都要認嫁嗎!e個世界真係咩人都有!
放工啊文接我,哈...去左食野,之後回家,返到良景啊妹同家姐1路係我地後面
返到屋企,now有孔慶祥個出戲睇,笑到我同啊妹死死下
佢講對白好似自己背緊書咁,又唔係望住鏡頭...
真係唔明點解咁都有人請佢拍戲,哈...仲衰過”潘大雄”
|