今日終於都放假喇,捱左7日...好累 本來諗住同馮寶,啊菜佢地出街,不過我起身時佢地已經出左去! 下次吧,1定有機會既... 訓到2點幾,之後起身整野出門口同啊文出街”* 哈,第1站市中心,食野...個間餐廳真係好好味! 之後搭巴士去左9龍城,啊文話佢以前成日去,哈...但我ed屯門哩第1次去! 之後去了旺角行街,食野...再返市中心搵啊文家姐扲番d野再食野! 哈哈,今日真係食左好多野,好飽.....仲很開心,今日假好似放得好充實! 今天bobo好似誤會了我,我真係無講過,你唔好放係心到”*