訓得個1,2個鐘又俾我啊妹嘈醒><”想訓都無得訓
17年來我見過最自私既人1定係我啊妹,都唔知點解佢可以咁黑人憎”
日日係屋企咩都唔做,成木台野都可以唔汁”*
f2學生地都唔識掃,我亦未見過佢掃過,係1次都無
成日都話e樣唔見個樣唔見,但我地次次1望就望到...大家都係2隻眼
跟本佢自己就搵都唔搵下,陣係得把聲”*
f2的時侯,我同家姐是這樣的嗎?
啊媽以前同我地講個妹細就下佢,就就下宜家連我啊媽都唔多想理佢
我諗係e個家都無人再教得到佢,f2都幾大個下...到底幾時佢先會識諗野呢?
iq100%,但eq0%都唔可以成大器,夠竟佢會唔會明白e個道理”*
俾啊妹嘈醒後,起左身整日記沖涼洗頭,之後出門口陪啊文返工”*
(其實係阻住佢返工)
哈,之後1路陪啊文抄錶.我覺得幾好玩,周圍行!
之後去左食野”><”間餐廳個老板1定無睇劉華廣告!
食完好奇的我陪多老公1陣就要返工”*
上到車都唔知自己做咩會訓著左,訓醒個時差唔多到...好彩!
今日lunch同啊英食飯,同啊英傾左好多野”*
其實我都唔知自己應唔應該講,講左出黎真係好似你咁講會好d嗎?
不過ed確係我既感覺.希望大家以後真係會開開心心吧”*
今日返工時間又過得好快,好快又放工...
放工睇下電話,仲以為你唔記得左我...原來唔係”*哈
今日搭車去搵老公個時,無啦啦諗起好多野...
我以前好似好多朋友”但宜家好多都慢慢地疏遠晒...
人大左,真係好多野都會變...><”
|