今日返工,1返到去個個都笑我唔記得扲電話.哈 之後就同cherry汁倉,汁完出黎睇下個鐘已經2點9! 過左陣同啊文食lunch,俾佢地話我.哈 之後啊文送我返公司,有班丫烏望住佢.好攪笑! 啊敏仲係到發神經...笑到我死死下 之後就有人黎左做qc><”唔合格,今個月無錢分tim 放工,去左同啊文屋企人食飯.哈 之後見到,王賢,啊so,manyee,豬豬同panline!