今日又放假了,這份工真的不錯”*
同左啊文去街”哈...我好似又發作,好多野都想買!
錢錢錢...你地去左邊.哈哈哈哈.不過我唔可以再咁的,要儲錢了!
之後行行下見到bobo,哈...我終於見到你的新look!
之後啊文要返公司,我就自己行行行,俾我見到啊wing,好耐無見了!
可能因為太高興,我地竟然企係馬路中間傾計,哈...
之後番市中心同bobo影貼紙相,好攪笑”*
影完啊文就放工了,行到9點去等寶寶放工,請佢食飯!
因為佢琴日生日”,寶寶.生日快樂
點知落大雨,各位各位,係大雨...><”我們真可憐!
食完我就回家做豬了...zzzzzzzzzz
|