| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| 星期四 |
分類: 未分類 |
琴晚,唔知發咩神經既關係,個腦不停地諗野”不過諗既野離唔開都係朋友和男朋友!
我不段地想,如果有1天朋友和男朋友也1同離開我,我會點樣?
朋友,其實點先係朋友呢?見到面say個hi,講2句的朋友我好似大把”*
但我要的朋友,不是這些”唔知係咪因為拍拖的關係,
以前天天聯絡的朋友,1下子好似沒有了,我好唔想咁樣,但我改變不了!
男朋友,我發現自己以很愛很愛他了,
但也因為這樣的關係我更驚佢有1天會再不需要我”
我對他的依賴是正確的嗎?如果有1天我找不了他,我會點呢?
最後所有我諗的東西也沒有答案,只希望所有在我身邊發生的事,也是真的”
然後我流了很多眼淚,好累,訓著了!
訓訓下,收到老公的電話...
雖然我問的東西,他沒有給我答案,但聽到他的聲音,心情好多了”
再訓,起身,整野,沖涼,洗頭,返公司,上班了
返到公司,衫都未換完,啊嘉已經捉住我不段地談她的事情”
之後我,啊嘉,啊英,karen 4個好似傻了,不停地玩不停地笑!
lunch時,因為掛住同佢地笑,傾計...沒有打俾啊文
係e個時侯我才發現,我的電話原來真係重要的”哈
1整天我地也是這樣,啊英仲話我地4個1加埋就會咁樣,我都同意呀.哈
宜家諗番真係好似以前中學時代,日日都由返學,玩/笑到放學”
真的沒有想過返工可以返得這麼高興,我真的很愛我的同事們
仲有;今天啊文黎左我公司買左3次野...哈”*
大鑊大鑊,我的同事全也認得他了”個個都在笑我.真衰!
放工.老公今天記得黎接我喇,哈,在你身邊真的覺得自己很幸福,也很幸運’*
今天,有人不段地叫我唔好要你,叫我嬲你,但我真的做唔到!
錯.我諗大家也1定有,不同的是,當錯了後,會怎樣做
我也相同地不段叫那人唔好要她的男友,但那人亦相同地做唔到!
可能這就是愛吧”*
明知這人有很多壞處,但你的心還是會跟著他走!
|
|
|
Jεnηy* 於 2006-05-06 01:02 AM 發表:
傻婆...好返未啊!??`
知心朋友@@`我都唔知我做唔做得到
但我點都會係一個傾心事既朋友
有時`真係好多唔開心既事''''><
但我真係唔知我可以話比邊個知
最後都係用時間令自己去忘記
就算我搵到你去講!`但大家身邊既
朋友都唔同左...講出黎都無用
時日變遷!`唔會再返轉頭架喇
所以「朋友」呢兩個字`真係無得分別
有時你當佢知己..但對方又唔係咁唸
因此我會好好珍惜現有既朋友架!`
....欣`都好似好耐無上過網
我地三個真係好耐好耐無出過黎傾計
哈哈`我前幾日係到唸換身份証
我都唔知邊個陪我去好>口<||
但你有阿菜同馮寶..唔知你地三個
到時會唔會一齊去呢!!實好攪笑既姐
白日夢!??`我都成日胡思亂想
唸返自己都幼稚左咁/\/\**太多假設
其實有時好想打比你`但又怕你剛剛
放工「累」``我考到下星期六
不過呢排都好小溫書啊!可能我仲知道
乜叫辛苦..所以就好想快D工作,,,嘻
你感受得到未呢!?`我覺得你而家
工作都唔係好辛苦..所以工作同上學
都無乜分別既姐!!..工作可以令人
長進/成熟*..敬業樂業,,嘻!!$$$
|
網主回覆
哈,好返喇好返喇...個日真係不段食藥訓覺食藥訓覺,很辛苦!
你,當然是我的知心朋友啦,哈...我有咩事都係同你講既!
你唔開心可以講我知呀,以前我地都係咁...
只係宜家因為我要上班,見到面既時間少了很多”*
我都好耐無搵欣了,搵日我地約埋搵下佢啦,好嗎?
你喜歡的話,我陪你去換丫...
哈,如果我同佢2個1齊換緊攪笑啦,不過唔知係咪真係會1齊去呢?
唔會呀唔會呀,我份工有時都好自由...你可以打俾我呀!
再唔係好似宜家咁留言俾我咪得囉,哈
你仲未講我知你上次同啊邊個發生咩事!
不過你都要俾心機考好個會考呀,15號你得閒嗎? Posted at 2006-05-06 12:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*YEE* 於 2006-05-05 02:46 PM 發表:
唔好意思呀.."
我路過架,,""
聽到你日記首歌好好聽呀.."
唔知可唔可以話我知,,"
係邊首歌黎架..??唔該你,,""><"
|
網主回覆
哈,真的嗎?thank
jill-funny jealousy Posted at 2006-05-06 12:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文 於 2006-05-05 07:58 AM 發表:
傻豬~ 朋友有幾多個真係唔重要~
最重要就係一~兩個知心朋友~
老公唔會唔要你>v< 相反會更更更加攬實你唔放手
當你一個人孤獨自閉既時候~ 老公陪你一齊自閉~
當你返工有好多辛苦辛苦事~ 老公陪你一齊分擔~
當你有好多地方要去既時候~ 老公陪你一齊去行~
當你有好多唔開心想講出黎~ 老公一定第一個聽~
老婆就算點~ 老公只想陪伴你一世~
當你有一日唔要我點都好~ 我都想做朋友去陪伴你過一世~
|
網主回覆
至少還有你?你係咪想我喊呢?
哈...成日講野哄人!
不過我也想陪足你1世! Posted at 2006-05-06 12:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|