今天11點就俾d仆街嘈醒了><”d仆街真係好仆街!
少少事洗唔洗係咁sd sms黎,我知道喇,咁又點呀?
之後打俾啊文,佢正在上班...
我就起身玩左陣電腦,就上班了!
原來今日係黑色星期6”>.<超級黑仔!
1返到公司無耐”就幫cherry食左隻死貓!
之後就開心d,3點幾,我,啊敏,karen,啊君,啊雯放lunch!
啊敏問去飲茶好無,1聽到飲茶我同karen同我就即刻諗起蝦餃燒賣
之後就開始發癲,飛去茶樓...哈哈,好攪笑
我地食左好多好多野,因為gigi男友係個到返工既關係,我地有so”*
5個人食左60幾蚊咋,哈哈!
之後返到公司無耐又見到panline傾傾下先發現,
原來cherry係佢以前同學,世界真細小小小!
到夜晚俾2個臭8婆激死左><”攪到我慶過火屎
第1個8婆,本來唔關我事,不過我要補住d新同事,所以去左幫手”*
本來都好好地地,扮晒有禮貌地對代佢!
點知個8婆得寸進尺,真係以為我地好蝦咁,最撚憎d咁既人,攪到我火都黎埋!
唔出聲當我死貓,你緊係食得粟米多食到懞撚左,
串佢2嘴又無聲出喎,啊嬸嬸你係有道理既就唔會咁啦”
真係唔好意思,我興講道理,唔興打橫黎講
第2個8婆簡直就死都無人可憐,好彩我唔係佢既屋企人,唔係真係影衰晒><”
真係登佢屋企人可憐,仆街成咁既人都有...佢個嘴丫,真係想衝出去煎把佢!
做人做到咁,到身邊咩都無晒個時,真係睇你點死><”1定有報應
本來以為咁樣對d客會俾啊敏鬧(但我真係忍唔到)
點知原來啊敏都睇唔過眼,哈...啊敏仲話我同佢1樣都係激動派!
><”攪慶我,真係未撚死過!真係以為我好蝦?
放工同左啊文去食野,3點回家,原來今天啊爹返來了!
|