LOVEHATR
暱稱: Ching
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


星期 6 分類: 未分類

今天11點就俾d仆街嘈醒了><”d仆街真係好仆街!
少少事洗唔洗係咁sd sms黎,我知道喇,咁又點呀?
之後打俾啊文,佢正在上班...
我就起身玩左陣電腦,就上班了!
原來今日係黑色星期6”>.<超級黑仔!
1返到公司無耐”就幫cherry食左隻死貓!
之後就開心d,3點幾,我,啊敏,karen,啊君,啊雯放lunch!
啊敏問去飲茶好無,1聽到飲茶我同karen同我就即刻諗起蝦餃燒賣
之後就開始發癲,飛去茶樓...哈哈,好攪笑
我地食左好多好多野,因為gigi男友係個到返工既關係,我地有so”*
5個人食左60幾蚊咋,哈哈!
之後返到公司無耐又見到panline傾傾下先發現,
原來cherry係佢以前同學,世界真細小小小!
到夜晚俾2個臭8婆激死左><”攪到我慶過火屎
第1個8婆,本來唔關我事,不過我要補住d新同事,所以去左幫手”*
本來都好好地地,扮晒有禮貌地對代佢!
點知個8婆得寸進尺,真係以為我地好蝦咁,最撚憎d咁既人,攪到我火都黎埋!
唔出聲當我死貓,你緊係食得粟米多食到懞撚左,
串佢2嘴又無聲出喎,啊嬸嬸你係有道理既就唔會咁啦”
真係唔好意思,我興講道理,唔興打橫黎講
第2個8婆簡直就死都無人可憐,好彩我唔係佢既屋企人,唔係真係影衰晒><”
真係登佢屋企人可憐,仆街成咁既人都有...佢個嘴丫,真係想衝出去煎把佢!
做人做到咁,到身邊咩都無晒個時,真係睇你點死><”1定有報應
本來以為咁樣對d客會俾啊敏鬧(但我真係忍唔到)
點知原來啊敏都睇唔過眼,哈...啊敏仲話我同佢1樣都係激動派!
><”攪慶我,真係未撚死過!真係以為我好蝦?
放工同左啊文去食野,3點回家,原來今天啊爹返來了!






訪客留言 (返回 LOVEHATR 的日誌)


Jεnηy* 於 2006-05-06 11:56 PM 發表:
哈哈..我唸我得閒掛!!`不過真係唔可以 好肯定咁答你啊>0<||因為``因為.. 我就黎都做人家姐嚕,,我媽媽八號去生 Bβ恐怕我到時好唔得閒..要湊恩恩 加上又星期一!`不過我唸十二點後就得既 我接完我妹妹放學就可以`十四號 母親節喇喎...今年搵到錢!唸住點報答你 媽媽呢!??講時講``阿媽真係好偉大 生Bβ..辛苦到爆>v<"雖然我無見過,,嘻 但唔知點解我會覺得!!可能我媽媽成日講 /\/\..真係好耐無打過日記!!好耐無 抒發自己既心情出黎...唉"工作工作** 生左Bβ出黎唔知我可唔可以工作呢!!` 若果我去左工作,我媽媽實好慘既姐.. 但若果我唔工作..要出街、Shpping我就無$$ 矛盾啊!!如果真係15號的話..你記住打定 比欣呀``我怕佢有約^0^||尋日去完男友家 溫書..七點回家無飯吃``落左去大家樂 都無乜同郭寶傾過計.....感覺十分怪;-[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你整唔整頭丫?我諗住你整的話1齊整丫嗎!唔打緊唔打緊,我地到時再約”*
哈,真架?你就好啦,有bb玩...
我記得我啊妹細個個時,好得意,我成日買糖俾佢食,但宜家><”
變左個超級無敵可惡既8婆.哈
係喎,恩恩宜家點呢?不過都係出黎先講好d,e到好多8人.哈!
母親節,我都唔知點算...我記得上年好似同你1齊玩禮物的,我有無記錯?
耐無打就要打下喇,我等睇你日記等左好耐”*
讀完書點都要工作既,再唔係part-time咪得囉”*
欣...我好耐無搵過佢,唔知佢有無掛住我.哈哈哈哈
其實我驚佢要返學,15號個日我都要返工,不過放5點!
做咩唔同郭寶傾計既?
Posted at 2006-05-09 03:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]