今天,大日子出糧了...呵”*
今天12點幾起身,唔知係咪因為開冷氣太舒服既關係...
我竟然發夢,好耐都未試過訓覺發夢喇”*
不過e個夢,實在太可惡><”(你)唔可以咁對我嫁嗎”
我想發過個好d既夢.哈哈
之後返工.本來今日同啊ka2個人食lunch,不過我約左啊文!sorry!
之後2點幾就見到啊文係西鐵站,哈...之後啊英話見佢等得我好苦,早放我
瞿先生,你睇我d同事對你幾好.你唔好成日蝦啊ka啦!(我就黎俾佢打死,哈)
之後工作,8點去左朗屏,同天盛,係朗屏見到lingling同mini”
傾左陣先走.哈
返到去啊英教我做落貨表,錯左少少咋...哈哈,真醒真醒
做完望下個鐘10點喇,時間真係過得快...
e幾日真係學左好多野,琴日又學損耗表”真係好多野要記,個人腦要開動先得喇!哈哈
嗚,我又胃痛喇,救命><”點解成日都咁嫁!
|