今天放假,但比返工仲早起身,因為約左bobo,shing佢地去唱k”* 9點起身整野出門口,哈...又遲到.唔好意思! 唱到2點幾就同家姐搭車出旺角shopping”都無我想買既野既 之後8點搭車返黎同啊文打飯”等車時見到啊zi,之後就回家了!