今日返早了”差d遲到><”仲要同啊ka2個...哈,玩到傻 時間好快好快地過去,真的很快樂! 3點同啊嘉,cherry食飯,佢地係咁扲我黎講,真衰! 食完返去開會,啊英叫d人要幫下我手做野,仲話會教晒我做d文件 仲叫我有咩就出聲話佢地,要點佢地做野”唔係佢地唔識做 攪到我好尷尬,我只是返多karen1個星期的普通員工><” 開完會都差唔多5點,所以我同啊嘉要等埋佢地食完lunch先,6點下班! 返屋企沖涼,洗頭就同左啊文出市中心行街, 我諗住買鞋...點知已經無左我想要個對><”唔制呀!