今天又是返早,我又6點7先出門口,1起身即刻整野仆落街”*
返到公司見到的竟然係啊敏,唔係啊君><”嗚...點解會咁架!
之後開始整野,好似咩都係我整咁...不過見到啊敏個刻我都預左
但有野做總好過無野做,時間會過得快好多...
之後啊敏叫我幫佢整湯券.哈.今天又學左叫貨...好,我就黎學晒d野喇!
之後啊敏有d屋企事,成日去左行街...得我自己1個係鋪頭
悶死我,好彩過左陣啊泰黎左...哈.好似靚仔左喎
因為無咩客既關係,我地傾左好耐!
原來佢宜家做緊迪士尼,仲話遲d帶我去.哈
佢話佢成日行過都會特登睇下見唔見我,不過次次夜晚都唔見我,傻的傻的,我返咁多夜!
以前做m記的時侯,明明無咁fd...唔知係咪因為見面多左,我地好似fd左好多!
之後返貨,我同啊敏好合拍...好快就攪掂,2點我地已經可以食飯!
食完返去到啊ka佢地食,之後過左陣...我就可以下班了!
返屋企染髮,哈...朱古力色,我鐘意我鐘意!
之後同左啊文去食飯,間餐廳d野真係好好味...哈
食完回家,好眼訓...訓覺,但訓左2個鐘又醒了
真係好鐘意返早,雖然返早要做既野真係好多好多...會好累!
但就係因為咁,時間過得好快,下班後...又可以同老公,朋友去街!
感覺上可以用既時間多左好多,但我今個月只有1個星期返早,要好好珍惜時間!
|