這幾天也是返早,搭車的時候還見到文爸爸.哈!
之後都係工作工作,返早真係好多野做...><”
前日放工後去了元朗><”買唔到我想要的東西
回家時經過公司,佢地又發神經了...好衰的!
不過琴日早餐有m記食
放工啊文黎左接我,之後回家沖涼去左土瓜灣(我這大陸哩第1次去)
之後再去左旺角買鞋,哈”*終於都買到...超捧”
同老公搭車時1路都在訓覺(有你攪住好舒服.哈)
回家1點了,今天6點又返工了!
同啊英食lunch笑死”*
(這幾天真的好累好累,日日都話放工第1時間返屋企訓覺.
但係日日都無,今天真係頂唔順就黎想暈低...要zzzzzzz)
媽媽:”i love u
|