今天開始又返晏了”出門口前steven sir打黎!
2點返到去,感覺上真係好多野都唔記得左!
lunch約左老公食,但佢個電話飛左番屋企><”佢細佬聽電話!
之後係餐廳門口等左佢好耐,原來你未做完野,早知唔打卡住><”
不過老公返工好似好辛苦,我要體諒他.哈
之後工作><”今日成日都好鬼悶...之後啊英叫我去朗屏扲貨
過到去啊ling出黎接我,之後係佢個到傾左陣!
聽老公話飲左廿4味,真係好苦><”
返到去就開始洗銅缸,整埋d野就放工了...好累好累
返左成個星期早,宜家返夜真係好唔習慣!
返到屋企好肚餓諗住食飯,太累叫家姐幫我扲出黎...
點知佢同我倒潟晒,><”我家姐對我真係好!
肚餓想食飯都攪成咁,發脾氣.唔食野了,訓覺!
|