今天上班,遲到了遲到了”*但唔知係咪因為落雨關係!
4個返夜4個都遲到,哈...真係無夾埋架
lunch同啊文食,哈...又俾人話tim!!
(同你係同1把雨傘下,感覺真係好唔同.哈)
之後係公司就不段係咁食食食,茶葉旦我食左2隻,又食羅白糕,糖,餅乾,朱古力!
都怪同事們同公司太多野食,咁食法真係就黎變肥婆!><”
9點啊英收工,我地就無王管了”*
9點半做落貨表,之後做埋損耗表,時間好快11點,
今日我做洗野,1路聽mp3,傾電話1路洗,好快就12點下班了!
啊文接我放工,哈...真好真好!
聽日放孖day,哈...真好真好!
|