今天放假了,哈...唔知點解知道放假就會好開心!
1點起身整野,因為今天約了媽媽飲茶,但這次啊文也會出席!
唔知點解心情好驚好驚...(哈,驚個個應該係你,但點解會相反?)
飲完係啊文俾錢><”早知唔叫咁多啦!老公d錢就黎俾我用晒,好內疚
諗番轉頭自己真係好大洗,我都想儲錢呀...
今個月本來話儲1000錢,但宜家d錢用唔用到去出糧都成問題><”
咁大個女第1次帶男友俾媽媽睇,但點解媽媽好似無咩反應?
我跟本唔知媽媽鐘唔鐘意><”陣係掛住講你個fd俾錢!
><”佢係我男友唔係fd呀!(雖然好似係我無講過佢叫咩名)
不過算吧,媽媽無講壞話,應該也喜歡!
飲完茶就跟老公去市中心,去左買com之後再去幫嘉嘉睇裙!
之後老公要返公司了,我就係市中心行行行...行行下見到威b.好耐無見!
之後再行去家姐個到,家姐話佢食晏了,但佢唔想食野(減肥?)就陪佢行街
1入去the body shop佢又洗左200蚊,真係多錢,羨慕!
買完啊文就放工了,哈...好野,可以行街!
之後終於都買左唇彩了,唔洗再俾啊敏煩!good!
陪啊文食完野就回家了,之後係樓梯傾左1陣,因為我唔想回家!
返屋企果然被煩><”之後玩左陣電腦,12點幾家姐叫我同佢買燒夜,好吧好吧!
返到屋企係咁汁野汁野,1路都好想掟晒以前d野,但1路都懶!
今天佢地死期到,呵呵呵,之後想睇碟...電視又俾人扲左><”放假都唔讓下我
今天老公又打左d野俾我睇,ed說話係真心定你只係想整喊我?
不過宜家自己1個人睇番真係想喊,從少到大我都唔覺得有人會咁愛惜自己!
宜家我感受到了,我記得今日你同我講,好開心放工可以同我行街,食飯!
個時我真係好開心,我知道我地既感情唔係兒嬉,
我日日都咁幸福,開心,全陪都係因為你,
你對我既好,我諗除左你唔會再有人做到,
我會好好珍惜同你1齊既每1日,餘生我都愛著你!
|