今日我又遲到喇,本來遲左20分鐘到,但啊嘉幫我打卡...02分! 不過karen好似唔係好鐘意,如果佢報串的話, 我唔驚自己俾人炒最驚既係”淚”左啊嘉”我真係唔想煩到人 其實遲左我自己真係好內疚, 上次我同自己講唔可以俾自己再遲到,但唔夠2日我又再遲到... 同事們,真的對不起”我自己都好唔鐘意自己咁樣! 返到公司我已經好勤力做野, 之後5點佢地就走,我就由食完晏開始做推廣”* 平時我最多做2,3個鐘”今日我做到10點都仲做緊... 可能咁樣個心會好過少少吧”