今日諗住叫啊文起身返工,點知我訓番(好似豬咁)>.<”點解會咁架?
8點幾醒左望下個鐘,嚇死我...哈,好彩你起左身咋!
等我e個好似豬既人叫就真係死得人多!
之後訓到11點幾,同啊文去食野...落樓個時見到佢個同事!
點解同上次2個人黎既?上次玩野?哈...今次正常好多!
之後就行左1陣,去健生等埋啊嘉1齊搭車...
返到公司52分.哈...我地好耐都未試過咁早返到公司!
3點幾我同啊嘉2個放lunch...我地1路係咁鬧黎鬧去,
過左陣啊英黎埋同我地講佢d愛情事,攪到我地2個聽到過晒鐘,喪跑返公司(好樣衰)
返到去我地2個好似就死咁,不段係到霞.霞.霞...老喇老喇><”
啊英就慢慢慢慢咁行返黎,係咁笑我地2個...
過左陣啊敏無啦啦同我講:啊晶,點解你塊面好似肥左咁既!
嗚...可惡,我要減肥呀呀呀呀呀!
5點啊敏,karen收工...就得番我,嘉,英,君!
今日5點幾就開始炒...早左少少”哈...好彩我地4個都強!
9點我就開始做落貨表,今日要落2日貨,聽日仲要我落週貨...高難度”做完已經10點了!
我地4個不段係到吵吵鬧鬧,個樣笑下呢樣又笑下,時間過得好快...
9點個時啊英無啦啦話要叫外賣,我地就陪佢顛,食3文治
之後我地諗住玩包剪,睇下邊個食野先...
點知我地3個都衰係啊英手上(佢食既係飯)激死我地><”
嗚...d3文治凍晒先有得食,我地真係好可憐!
之後夜晚啊君要避啊喉頭姑入左倉洗野,咁我就做銅鋼吧”*
放工同啊嘉搭車走...
係公司我諗我地4個應該係最fd,可以1齊返夜,感覺真係好”good!
返埋聽日放假了,good!
仲有2日6月了,新開始,good!
6月10號我係公司就3個月喇
|