今日放假,8點俾啊爸嘈醒食早餐(都預左) 之後返屋企玩電腦,之後同左啊文出街.1陣仲要番公司! 真係唔抵,放假都要番公司... 夜晚要同寶姐佢地食飯 聽日開始番早,啊英教我開早,要俾心機!今晚要做d訓! 朋友們,你地都俾心機呀”good job!