今日開始返早,6點半啊文打黎先識起身! 之後就即刻出門口,返到公司55分.好彩”* 今日做左好多野,d卷開始俾我整... lunch啊敏約左人,俾打啊文佢飛的黎...哈!你真好! 放工前幫啊嘉落埋貨,之後返屋企途中見到婆婆,同婆婆1齊行! (你去左邊到呀?唔好嚇我啦)