這幾天都係同啊英返早,因為啊英要教我扲匙開鋪”*
6月2日佢就俾左匙我喇,個刻心情有d怪,
好開心咁快可以扲匙但又驚自己做唔黎!矛盾
琴日早左1個鐘放工陪啊文去左元朗扲野,之後食飯好好味...
食到好飽,如果食得落我一定會繼續食!
之後行街,影貼紙...哈”*
今日又返早,8點無啦啦見到啊文.哈!
個新女返左3日就無再返了,個間表改左好多次,
成個6月好多我都返早>.<”又愛又恨
放工返屋企,之後同左啊文去食飯!
聽日同啊嘉返早1定好好玩,返埋聽日放1日假
終於可以訓番餐大既,E幾日都好頭痛...我諗應該都係訓得少既關係!
不過之後就開始要做話事人了><”好緊張...不過我唔可以衰俾人睇,
1定要做好去...努力努力!
你地1個2個快d俾個good我,撐下我啦,哈哈哈
(唔好咁興啦,abcde笑番啦,
我們刻珍惜現在擁有的東西,朋友,有事打俾我吧)
今日我們1起了4個月,如果這個數字可以不停地增加就好了”*love
|