今日係我第2日返早,返到去俾琴日仲早”*
之後都係工作工作,9點幾幫啊雯做埋個盤點
(聽日就無人幫你嫁喇,自己努力喇)
之後去銀行入數同換茶旦
不過落狗屎,d雨大到丫’過左陣就黑色暴雨!
之後好多野都打黎問問問,寫字樓又打黎,陳記又打黎,
啊英,啊敏,朗屏,元朗不段係咁打黎,1個電話未聽完個手提又響”*
咁大個女從未試過1次過聽咁多電話,跟進咁多事!好彩到最後全部都攪得掂
元朗個條女,打黎1d禮貌都無,死大陸雞,你講正d廣東話先同我講野啦!
啊冰啊冰,我叫晶呀><”
大家個職位咪咁高咁大,你估我會驚你嫁咩?
因為好大雨1點幾先返貨,之後就同啊雯去食晏,食完無耐就放工了,good
聽日lingling調番番黎喇,哈...好開心呀!
我,ka,ling3個聽日都返夜,1定好玩爆.哈
|