今日又病左><”不過都係要早起身去元朗開會! 8點半等埋啊嘉同啊英1齊搭車, 開完會10點幾返左公司,傾左陣就回家 1陣2點又要上班了,好辛苦...不過唔番唔得! 宜家既我...好悶,你快d做完野返黎陪我就好喇(發夢中)