今天放假也是啊文的family day”* 3點起身,去左飲茶,之後啊文返公司, 我就同uncle佢地行街.shopping,睇電話! 之後去左啊文家姐屋企,d狗仔好得意”* 過左陣就去食晚飯(打邊鑪).再番啊文家姐屋企睇波同打機 咁就過左1日,好快,感覺...好舒服