今天放假,啊文帶了我去ocean park”哈
好早就要起身,無得做豬.之後搭車去公司搵嘉嘉先,
嘉嘉做緊盤點,佢話唔岩數...真係好有衝動入去返工幫佢手!
哈哈...原來我係咁鐘意返工的
之後搭車,哈...你係車上俾我的東西,我1定唔會掟的”*
呵呵呵,之後我們玩左好多野...跳樓機,過山車!
哈,好驚好恐怖.不過又好好玩...仲見到安安佳佳,好肥好得意!
仲有個海盜船原來都好恐怖的,唔可以睇少><”
之後返左旺角行街,哈...今日我地好似食左好多小食”*
搭車回家時1路係到訓覺,好舒服...哈哈
之後返到屋企就zzzzzzzzzzzzzzz,今日玩得很快樂
|