今日同啊嘉番早”6點8先起身又遲到...
不過好好既嘉嘉幫我打卡”i love u.哈哈哈
差唔多8點啊文又黎左,佢同啊嘉2個係到串黎串去,笑死我”好想碌係地
同啊嘉嘈黎嘈去時間好快就12點,番貨汁倉.好耐都未汁過倉
除中有個女人幫我買湯,之後我sell券...佢話身到無咁多錢番屋企扲”*
我仲以為佢呃我,點知過左陣佢真係番黎幫我買券...哈,真係好人!
汁完倉過左陣佢地返黎,我地2個就同埋啊敏去飲茶
飲完我地3個就好滿足咁返上去返工,
之後又見到個啊宋,超級鑫介><”死人啊ling,過左陣就放工喇”
走個時見到啊英寫緊下個月既更表,我見到自己好似無得放星期6,7
><”嗚,點可以咁樣對我嫁”人地咁易傷心咁脆弱
之後同啊妹去佩眼鏡,個男仔口花花咁話我同我啊妹似樣...e,最憎!
哈,今日仲見到我地既同事gigi leung”佢9月結婚喇”*
真好真好,真幸福...佢仲話搵我地做佢既伴娘同姊妹tim呀!
哈,第1次做姊妹,心情超級興奮
不過其實唔知做唔做得成,有無得放假都未知...
之後就同媽媽落街食飯.哈...好耐無試過同媽媽食飯”
聽日就同cherry返早,心情緊張
|