3天可憐的日子,今天5點終於都完結!
明天還是要對住她,但有人陪我”*
再唔洗單獨對住佢,悶都悶死”*
其實我真係好唔鐘意佢,個個都話我應該出聲.
但攪大件事真係好嗎?
聽日返3點”之後放孖day真係好呀!
今日5點啊文黎左接我放工.哈哈
本來話去市中心,之後都係話去元朗,點知去到元朗又諗住去荃灣
到左荃灣又話去旺角,最後都係去左鑽石山
哈,行街行街...好再無去過e到喇”
之後啊文再帶左我去佢小學.哈...再係新蒲崗食日本野
1路睇美女廚房1路食,好好笑仲好好味tim呀,我地食左個幾鐘,食到我好飽
不過食左幾百蚊,真係好貴...我又shine晒老公d銀兩了!
食完之後就搭車回家了,哈!返到屋企12點”*
今日我覺得過得好充實,又知道左好多你以前既野.哈.開心
|