今天10點俾啊嘉嘈醒之後同埋啊ling3條友去左greenbox唱k”*
同佢2個1齊就1定笑死,都唔知佢2個係咪傻既!
2點半我要走了,佢地送我搭車”返到公司無耐就放lunch了”*
4點啊文黎左買野飲,之後我行出去,唔知點解佢又知道.仲俾左d糖我.哈
之後1路都工作好悶,啊敏同我講30號會教我埋數
(我覺得真係好似快左d,有好多野我都無咩信心可以做到100分.
宜家開早雖然無野做錯過,竟無野係跟進唔到,
但我覺得自己最多都係80分,有好多野我仲要進步同學習!)
今日收夜我洗野,放工個時啊文無啦啦彈左出黎.哈
聽日你仲要1早返工,真係無諗過你會係到”真的很驚喜
|