今日1點8先出門口”返到公司2:00.哈...爽呀,差d遲到! 中途仲諗緊今日咁既組合實悶死,點知啊嘉打黎話啊敏唔舒服今日係佢同碧蓮返夜! 哈哈.心情即刻唔同晒”今日啊英仲4點就放工! 4點我地就開始無王管.今日都好好玩,時間過得好快! 9點幾仲有幾個白痴仔走黎玩野.哈哈...傻的傻的! 10點啊嘉去左買糖水俾我地食,好正! 話咁快就12點,今日有9600...哈,好野 jenny”生日快樂!