今日放假不過訓左等於無訓,成日俾人嘈醒”* 之後1點幾頂唔順.起身, 不過起左身無野做.又打唔到俾啊文.悶到就黎生姑! 其實本來今日好多節目.但最後都係係屋企><”熱死人 5點幾出門口去等啊文放工,之後係市中心行左陣見到郭寶”* 食埋晚飯,就回家! 宜家就睇緊波...係咁食係咁食(好快係個大肥婆) 聽日返3點,希望聽日可以好快樂! 丫...仲有仲有,聽日我搵唔到你.唔知會點呢.哈 我諗我應該會好掛住你...你要快D攪掂搵我呀.我會等你的!