嘩,琴晚睇波睇到6點幾.加時個最後3分鐘先入2球,真係估佢唔到!
哈,諗起4年前成班係楂寶屋企睇,真係好好玩.話咁快又4年.都係中學年代開心d”
之後訓覺,訓到1點幾起身沖涼洗頭返公司,返到去無耐見到啊文”*
哈,無得打俾你,見到面既感覺係唔同d.好唔捨得你走!
今日返工我.ling.碧蓮3個俾chenny激到死下死下.
鬧佢又唔係,唔話佢又激氣,真係唔知好嬲定好笑!
之後玩玩下好快又到11點,可以預備放工.
今日我整到隻手好多損傷,不過放左工先知先識痛”*
今日又係我埋數仲要收埋個信用卡機tim”
我第一次收信用卡機咋幾驚.好彩都係攪掂晒.哈哈...難我唔到!
放工我仲要報數俾啊英,哈...真係開始到我喇”*
今日返到去見到個倉入面貼左張紙,寫住
分店負責人如下:余英.李惠敏.林嘉嫻,梁惠晶
哈,無啦啦變左分店負責人,嚇死我
今日我仲收到大信封,哈......加人工”*
今個月開始6800.仲未計佣...好開心,多謝公司!
放工返屋企,諗住上車時見到啊文落車.時間岩岩好”*
哈...好開心,無啦啦做咩黎接我?
今天,好快樂呀”聽日同啊ling1齊1定仲快樂,
不過聽日要幫啊嘉踩更,訓幾個鐘又要返工.
我知我實得既,我其實好鐘意返工!呵呵呵
|