LOVEHATR
暱稱: Ching
性別: 女
« July 2018 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


星期3 分類: 未分類

嘩,琴晚睇波睇到6點幾.加時個最後3分鐘先入2球,真係估佢唔到!
哈,諗起4年前成班係楂寶屋企睇,真係好好玩.話咁快又4年.都係中學年代開心d”
之後訓覺,訓到1點幾起身沖涼洗頭返公司,返到去無耐見到啊文”*
哈,無得打俾你,見到面既感覺係唔同d.好唔捨得你走!
今日返工我.ling.碧蓮3個俾chenny激到死下死下.
鬧佢又唔係,唔話佢又激氣,真係唔知好嬲定好笑!
之後玩玩下好快又到11點,可以預備放工.
今日我整到隻手好多損傷,不過放左工先知先識痛”*
今日又係我埋數仲要收埋個信用卡機tim”
我第一次收信用卡機咋幾驚.好彩都係攪掂晒.哈哈...難我唔到!
放工我仲要報數俾啊英,哈...真係開始到我喇”*
今日返到去見到個倉入面貼左張紙,寫住
分店負責人如下:余英.李惠敏.林嘉嫻,梁惠晶
哈,無啦啦變左分店負責人,嚇死我
今日我仲收到大信封,哈......加人工”*
今個月開始6800.仲未計佣...好開心,多謝公司!
放工返屋企,諗住上車時見到啊文落車.時間岩岩好”*
哈...好開心,無啦啦做咩黎接我?
今天,好快樂呀”聽日同啊ling1齊1定仲快樂,
不過聽日要幫啊嘉踩更,訓幾個鐘又要返工.
我知我實得既,我其實好鐘意返工!呵呵呵






訪客留言 (返回 LOVEHATR 的日誌)


monkey 於 2006-07-12 01:14 AM 發表:
我下個月開始返早多,,放5點
到時咪可以出黎食飯囉!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好丫.返早有得出街!
Posted at 2006-07-12 01:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jenny* 於 2006-07-10 08:47 PM 發表:
..頂!原來要打保安編號架*真係耐無用
呢個日記!唔識操作啊..哈哈
等我打左咁大篇野無曬添..patpat你都幾矛盾喎
又話好鐘意返工..又話月做月唔開針
唔得咁架喎!!樂在其中咪好囉monkey你都要
學下patpat喇..你地兩個都要加油..升經理
你地兩個就好喇*同業可以傾埋同一個話題
我就唔無得傾..因為我都唔明..仲有我份工永遠
只有加人工無得升職..>0<``
我都想同你出街啊..你睇你幾多fans
其實我有得調假架!不如搵日去食晚飯丫
因為我日日都返早實有得食晚飯既
不過我今日唔舒服休左日唔知到幾時至有得休|u*
你得閒就去我日記留下言喇,保持聯絡
都唔記得岩岩我打左d乜..打唔返咁多字|u=0=||
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈”*慘囉慘囉.咁你就要黎多d喇!
我係好鐘意返e份工嫁,幾有戰性
不過e排個角色大左,但個d係你既朋友,
佢地唔做野既時候,唔可以直接話佢!
到條數唔好個時我個啊英又問喇喎,真係唔知點講好,好辛苦好大壓力架!
哈,咁我又無諗到咁遠...有得俾我升我都唔想!
自問自己無咁大個頭,我都係鐘意做d小角色多d!
唔好咁啦,其實有時有得升職唔1定好架
哈,我都想呀...個日你啦訓左覺
好丫,你想幾時食飯?
不過我地約埋下個月扲日假丫,你想幾時呀?
好呀,你都要寫日記嫁喎!
 
Posted at 2006-07-12 01:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LOVEHATR 於 2006-07-10 06:20 AM 發表:
邊到勁丫,唉...做左仲衰tim呀!
宜家我都月做月唔開心!
我地個間d佣都少啦,所以都係諗住無佣ed心態好d!
下個月,我仲未知呀...我地唔定架!
不過e幾日我都會返夜,你地係咪想食宵夜呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



monkey 於 2006-07-06 06:39 PM 發表:
勁啵..做左冇耐負責人!!!加油呀
得閒教下我點做呀,,
我地個間d佣小到爆呀
話我知你下個月放星期幾
我同呀頭講放幾時,,到時出街
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]