今日都係放假,同左老公去左中環,灣仔同銅鑼灣 不過都係搵唔到我想買個個袋,估唔到銅鑼灣都無><” 之後去食元綠,哈哈哈...芝士個隻壽司好好味 仲俾老公笑死我,搭車個時又係笑死人...哈哈,今日12點幾出門口返到屋企又係12點幾,行左12個鐘街!哈